GAITASUNA EGIAZTATZEA

Euskal herrian lanean aritu izanagatik edo hezkuntza formalaz kanpoko ikasketak eginagatik eskuratu daitekeena

Gaitasuna Egiaztatzeko egituraren xedea pertsonen laneko esperientzia egiaztatzea da, aurretik badituzten gaitasunak ziurtatzearen bitartez.

Somos centro de referencia en Instalacion y Mantenimiento de Sistemas de Electromedicina y en Instalación y Mantenimiento de Instalaciones Caloríficas y centro colaborador en Operaciones de Fontaneria y Calefaccín - Climatizacíon Domestica.

LANBIDEZ heziketa

Lanbide Heziketan sartzeko gida

2014-2015 ikasturterako behin betiko ikasle onartuen zerrenda

Azken berriak2014-2015 ikasturterako behin betiko ikasle onartuen zerrenda argitaratu da.

Behin betiko zerrenda

Plaza lortzeko, uztailaren 9tik 16ra, biak barne, epea ireki egingo da.

Jardunaldia: "Erregaiak eta karbono aztarna. Gaur egungo egoera eta legedia"

"Erregaiak eta Karbono Aztarna. Gaur egungo egoera eta legedia" izeneko jardunaldia, ekainaren 6an, Portugaleten, Santa Klara Kulturtegian izan zen.

Programan ikusi dezakezuenez, erregaien arloan esperientzia handia duten hizlariek parte hartu zuten. Bertan izan ziren Energiaren Euskal Erakundea (EEE), Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterra eta Klima Aldaketaren Espainiako Bulegoa (OECC, Nekazaritza, Elikadura eta Ingurumen Ministerioa). Denek elkarrekin, hainbat erregairen inguruko ikuspegi orokorra eman zuten, baita karbono aztarnaren erregistroari eta konpentsazioari buruzko espainiar legedi berriarena ere.

BERTARATZE modalitateko Heziketa Zikloetan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia ( 2014 / 2015 ikasturtea )

Matrikula 2014_20152014-2015 ikasturterako BERTARATZE modalitateko Lanbide Heziketan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia argitaratu egin da.

Egutegia

Elektromedikuntzari Buruzko VI. Jardunaldia - Repélega - 2014

Elektromedikuntza 2014Pasa den maiatzaren 9an, IEFPS REPELEGA GLHBI-k Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko kolaborazioarekin antolatutako 2014ko Elektromedikuntzari Buruzko VI. Jardunaldia ospatu da.

Ekitaldia  Portugaleteko Udalako Gazte Gelan egin da.

Ate Irekien Jardunaldia maiatzaren 21an

Ate irekiak 2014Datorren maiatzaren 21ean, arratsaldeko 18etatik aurrera,  Ate irekien jardunaldia ospatuko dugu.

Egun honetan gu hobeto ezagutzeko aukera izango duzu: instalazioak, formakuntza eskaintza, ...

Etortzera anima zaitez !

Tfnoa.: 94.495.59.03        Faxa: 94.495.59.19

ikasburua@ifprepelega.com

Carta Erasmus

El IEFPS Repélega ha sido premiado con la Carta Erasmus para Educación Superior para el período 2014-20. Esto significa que el alumnado y profesorado del Centro podrán tomar parte en las movilidades concedidas por la Agencia Nacional para dichos años.

Además, se establece un compromiso de respeto por parte del Centro y de su personal a los principios de la política, recogidos en el documento que adjuntamos mediante un enlace, junto a la propia carta.

Reconocimiento formación dual

El pasado viernes 21 de marzo se celebró en el auditorio del Museo Marítimo de Bilbao la I Jornada de Formación dual en alternancia. En esta jornada, que fue organizada por el IES Barrutialde, IEFPS Elorrieta Erreka Mari, IEFPS Iurreta , IEFPS Repélega e IEFPS Tartanga,  se reconoció a las empresas y responsables que han colaborado en hacer posible este proyecto. En ella intervinieron como ponentes: Jorge Arévalo, Viceconsejero de Formación Profesional;  Ana Isabel Ferri delegada de Educación en Bizkaia; Ainhoa Fernández, directora de RRHH del grupo Danobat; y Nuria López de Gereñu, secretaria general de CONFEBASK. Por nuestro Centro se entregó el certificado de reconocimiento a las empresas: FIT-3, Harakintza y Aizpurua.

Reunión de Electromedicina

Electromedicina

Organizado por los departamentos de electromedicina del Instituto y  de Ingeniería Electrónica del H.U. Cruces, el pasado 6 de marzo se reunieron en nuestro Centro representantes de una veintena de empresas, responsables de la Universidad  del País Vasco y de la Corporación Mondragón, relacionados con la formación de ingenieros en el ámbito de la electromedicina. El objetivo, dialogar en torno a la conveniencia de poner en marcha un foro de electromedicina que promueva y potencie el progreso de la tecnología de equipos médicos en nuestra Comunidad Autónoma así como la transferencia del conocimiento a los centros de formación.

Teknikari eta Goi-teknikari tituluak eskuratzeko 2013-2014ko proba libreak

Teknikari eta Goi-teknikari tituluak eskuratzeko 2013-2014ko proba libreetan matrikulatzeko egutegia datorren estekan kontsulta daiteke:

Matrikulazio epea

Erretzeari utzi eta hobeto bizi

Aurreko abenduaren 12an, Institutuko Sarreran “Erretzeari utzi eta hobeto bizi” ekitaldia egin zen, Osakidetzarekin kolaboratuz.

Kanpaina hau, nerabeei eta 18tik 30 urte arteko helduei bideratuta dago eta erretzeari uzteak izaten dituen ekarpen onak hedatzeko egin da.

Ikasle askok erretzaileentzat baita zeharbidez erretzearen ondorioak pairatzen dituztenentzat ere ekintza ezberdinetan  hartu zuten parte.