OHARRA:

Azteazkenean, hilak 23, 9etatik 12ak arte zentroa elektrizitaterik gabe egongo da. Barkatu eragozpenak

AZKEN BERRIAK:

- 21-22 MATRIKULAZIOAREN EPEAK

Lanbide ikastaroak, CPs, Dual,..HITZORDUA ESKATZEKO 944 95 88 40 - 944 95 59 03

- Zeregin Ikaskuntza Gelari buruzko informazioa interesgarria

GAITASUNA EGIAZTATZEA

Euskal herrian lanean aritu izanagatik edo hezkuntza formalaz kanpoko ikasketak eginagatik eskuratu daitekeena

Gaitasuna Egiaztatzeko egituraren xedea pertsonen laneko esperientzia egiaztatzea da, aurretik badituzten gaitasunak ziurtatzearen bitartez.

Somos centro de referencia en Instalacion y Mantenimiento de Sistemas de Electromedicina y en Instalación y Mantenimiento de Instalaciones Caloríficas y centro colaborador en Operaciones de Fontaneria y Calefaccín - Climatizacíon Domestica.

LANBIDEZ heziketa

Lanbide Heziketan sartzeko gida

Prestakuntza-zikloen aurkezpen-bideoak

Informazio gehiago nahi baldin baduzu edo info@cifprepelega.eus

Hozkarri Naturalen Arloan Aitzindariak

Refrigerantes Naturales

Un gran paso en la docencia y conocimiento de las instalaciones frigoríficas basadas en refrigerantes de bajo potencial dañino para nuestro medio ambiente.

BERTARATZE modalitateko Heziketa Zikloetan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2015/16 ikasturtea):

2015/16 ikasturtean BERTARATZE modalitateko Heziketa Zikloetan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia argitaratu egin da.

Gehiago irakurri

Erasmus +

Espezialitate ezberdinetako sei ikaslek pasa den martxoaren 1ean Cracoviara hegaldia izan dute, han enpresako praktikak egiteko

zikloetarako sarbide probak - 2015 urteko egutegia

2015 urteko Sarbide Proben egutegia jada argitaratuta dago.

Berdintasunarako XI.Foroa IEFPS REPÉLEGA GLHBIn

Emakunde

Berdintasunarako XI.Foroa dela eta, aurreko abenduaren 3an, lau saio ospatu ziren Emakunde Autobusan.

LANBIDE HEZIKETAN APLIKATUTAKO BERRIKUNTZA-ENERGETIKOA PROIEKTUEN DEIALDIA

Jada, Lanbide Heziketan Aplikatutako Berrikuntza-Energetikoa Proiektuen 1.Deialdia martxan dago.

IKASLE ONARTUEN BEHIN-BEHINIKO ZERRENDA

Lanbideko 0063 - Instalación y mantenimiento de sistemas de electromedicna kurtsoaren ikasle onartuen behin-behiniko zerrenda, honako esteka honetan kontsulta daiteke:

Admitidos_Onartuak

Presentación al alumnado de la 1ª Convocatoria de Proyectos de Innovación Energética Aplicada en la Formación Profesional

El día 14 de octubre fue presentado al alumnado de 2º curso de Grado Superior y a exalumnos/as de nuestro centro  la 1ª convocatoria de Proyectos de Innovación Energética Aplicada en la Formación Profesional. Esta convocatoria promovida por la Fundación Repsol se desarrollará en colaboración con entidades como Tknika, Madrid Emprende, el Centro Superior de Formación de Repsol  y centros de Formación Profesional.

Acuerdo de colaboración con Geberit

Profesores de nuestro Centro IEFPS Repélega GLHBI, IES Construcción BHI y IEFPS Don Bosco GLHBI han visitado las instalaciones de GEBERIT para concretar la puesta en marcha del acuerdo de colaboración entre los tres institutos de la CAV y GEBERIT.
El acuerdo, a grandes rasgos, consiste en la cesión de material, por parte de GEBERIT, para instalaciones en los talleres de los mencionados Centros así como la realización de charlas y jornadas técnicas.

2014-2015 Ikasturteko Hasiera

2014-2015 ikasturteko hasiera datak eta orduak beheko esteka honetan kontsulta ditzakezu:

2014-2015 Ikasturteko Hasiera

MATRIKULA-PROZESUA