GAITASUNA EGIAZTATZEA

Euskal herrian lanean aritu izanagatik edo hezkuntza formalaz kanpoko ikasketak eginagatik eskuratu daitekeena

Gaitasuna Egiaztatzeko egituraren xedea pertsonen laneko esperientzia egiaztatzea da, aurretik badituzten gaitasunak ziurtatzearen bitartez.

Somos centro de referencia en Instalacion y Mantenimiento de Sistemas de Electromedicina y en Instalación y Mantenimiento de Instalaciones Caloríficas y centro colaborador en Operaciones de Fontaneria y Calefaccín - Climatizacíon Domestica.

LANBIDEZ heziketa

Lanbide Heziketan sartzeko gida

Global Innovation Day 2017

16 de Mayo de 2017

PROYECCIÓN VÍA STREAMING DE LOS  PANELES DE EXPERIENCIAS DEL  GLOBAL INNOVATION DAY

A través de los paneles de conferencias se propone un viaje inspirador al futuro, a través de las experiencias que nos trasladarán los protagonistas de los 3 paneles que se desarrollarán a lo largo del día.

Información en web de Innobasque http://www.innobasque.eus/microsite/cultura-de-la-innovacion/proyectos/global-innovation-day/ANEXO del documento

Electromedikuntza Jardunaldia 2017

Ondoz ondoko bederatzigarren urtez, Repelega LHIIk eta ESI EE-Cruces-ek Elektromedikuntza Ihardunaldia antolatu zuten. Oraingoan Portugaleteko Udalaren gazte gelan ospatu zen maiatzaren 5ean. Medikuntza Arloko irudien ikuspegi eta bilakaeran oinarrituta egon zen, atzerabegira bat eginez eta gaur egungo osasun ingurunean duten erabilera aztertuz. Era berean, Elektromedikuntzaren esparruan lanean eta ekintzailetza arloan dagoen aukeretara hurreratu ginen.

Trabaja con la FP

Las titulaciones de FP con las que conseguirás un empleo.

Enlace a la noticia del diario digital “Expansión”

Pruebas de acceso a Ciclos Formativos 17-18: Calendario

En el siguiente enlace se pueden consultar el calendario de las pruebas de acceso a Ciclos Formativos de Grado Superior:

Kooperatiba aurrera doa

Repelega LHII eta EHUko EUITI Bilboko ikasle ohiek eratzen duten elektromedikuntzako kooperatiba euren lehen produktua merkatura ateratzeko ahaleginean dihardute. Kooperatibaren bultzatzaileak EE-Gurutzeta ESI, Repelega LHII eta EHU dira.

Prestik 2016 ferian egon ziren stand batekin, Portugaleteko Eskola Nautikoan, eta bertaratu zirenen artean interes handia piztu zuten. Teresa Laespada diputatuak eta Gloria Mugica DEMAko gerenteak euren postura bertaratu eta proiektua gauzatzeko laguntza eskeini zuten.

Alumnos del CIFP Repelega en el Puerto

Garraio eta Logistikako goi mailako formakuntza zikloaren ikaslegoaren bisita Bilboko Portura

2016-2017 Ikasturtearen hasiera

2017-2018 ikasturteko hasiera datak eta orduak beheko esteka honetan kontsulta ditzakezu:

IRAILAREN 7an

Goi Mailako Zikloak: 12.00

Erdi Mailako Zikloak eta AAT: 11.00

Lekuak

Matrikula egiteko epeak

Prematricula2016-2017 ikasturterako matrikula egiteko epea uztailak 11tik 15ra (biak barne) izango da; hurrengo linkan informazio gehiago: LH Egutegia

Repsol Fundazioaren Proiektuaren itxiera ekitaldia

DISCAPP eta EFIROUTE, Repelega LHII-ko proiektuek, urtebeteko Repsol Fundazioaren babespean egindako lanaren emaitzak aurkeztu zituzten Petronorren. Ihardunaldia oso arrakastatsua izan zen, eta ikasleek euren prototipoak aurkeztu zizkioten Repsol Fundazioko zuzendariordeari, Ignacio Egea, Petronorreko zuzendariari, Emiliano Lopez Atxurra eta Tknikako zuzendariari, Iñaki Mugika.
Gainera, DISCAPP proeiktuak bere sustapen bideoa aurkezten du.

Tele 7-ko albistea

Ziklo berria: Elektromedikuntza klinikoa

CIFP Repélega LHII lehena izango da Elektromedikuntza klinikoa Goi Mailako Ziklo berria eskaintzen 2016-2017 kurtsoan.

2000 orduko ziklo hontan Elektromedikuntza klinikako instalazio, sistema eta ekipoen muntaketa eta mantenimendua kudeatu eta gauzatu, fabrikatzaileen gomendioei segurtasun eta kalitate eskakizunei eta indarrean dauden arauei jarraituz egingo da.

Informazio gehiago hezkuntza eskaintza atalean.