GAITASUNA EGIAZTATZEA

Euskal herrian lanean aritu izanagatik edo hezkuntza formalaz kanpoko ikasketak eginagatik eskuratu daitekeena

Gaitasuna Egiaztatzeko egituraren xedea pertsonen laneko esperientzia egiaztatzea da, aurretik badituzten gaitasunak ziurtatzearen bitartez.

Somos centro de referencia en Instalacion y Mantenimiento de Sistemas de Electromedicina y en Instalación y Mantenimiento de Instalaciones Caloríficas y centro colaborador en Operaciones de Fontaneria y Calefaccín - Climatizacíon Domestica.

LANBIDEZ heziketa

Lanbide Heziketan sartzeko gida

Eraginkortasun Energetikoa eta Eguski-Energia Termikoa IKASENPRESA-n

2/11/2019

Eraginkortasu energetiko eta Eguzki Energia Termikoko 2. mailako ikasleak Barakaldoko BIC-en egon dira Ikasenpresako kongresuan

OSI EZKERRALDEA-ENKARTERRI-CRUCES

23/11/2019

Ezkerraldea-Enkarterri-Cruces ESIko Ingenieritza Elektroniko Zerbitzuari esker, bere ingeniari tekniko Jose Martinen pertsonan; eta GE Healthcare enpresari esker, bere ingeniari tekniko Lisardoren pertsonan; Elektromedikuntzako 2. mailako ikasleek PET-TAC makina aurkitzen den instalazioak ikusi ahal izan zituzten, baita ekipoko elementu ezberdinak eta berari egin beharreko mantenu prebentiboa ere.

Concurso de Ideas Empresariales del Programa ENPRESARI

22/11/2019

Kurtso honetan gure ikasleak berriz parte hartu dute ENPRESARI Ideia Enpresarialen Lehiaketan. Aukeratutako ideiak hauek dira:

DETECTOR DE NUTRIENTES

EXOESQUELETO MOVILIDAD REDUCIDA

PLATAFORMA MECÁNICA

ESPATRANS

Aukeratutako taldeen ordezkariak Teresa Laespada andrea Diputatuak ireki duen ekitaldira joan dira. Programaren XIX edizioa izan da eta ikusentzutezkoen esparruko bi ekintzailetza inizitibek parte hartu dute, Arriguri Kooperatiba eta Al borde films, biak ere Bizkaiko Gazteek sortuak.

Ikasketa Buruari Elkarrizketa

21/11/2019

Alfonso de Andrés

Agenda 21 programaren koordinatzaile eta Ikasketa burua Repelega LHIIn.

Aztertu programak esker ona zor dio Alfonsori bere interes eta inplikazioagatik, urtero urtero IBAIALDE eta AZTERKOSTAn parte hartzen bait du. Bertan, bisitatzen dituen ibai eta kostaldeei buruzko emaitz eta ondorioak argitaratzen ditu.

(jarraitu irakurtzen)

ISOVER SAINT-GOBAIN Enpresaren Tailer Izugarria

10/10/2019

Urriaren 23an Isover Saint-Gobain enpresako Fernando Merino Andrések Climaver konduktuen muntaketari buruzko ikastaro bat eman zuen Repelegan. Energia eta Ura eta Instalazio eta Mantenimenduko ikasleek benetako muntaiak nola egiten diren ikusi ahal izan zuten, eta baita praktikak egin beraien klimatizazio konduktu propioak eraikiz. Klase oso onuragarria izan zen eta denak oso gustora joan ziren.

Visita a ADEMBI

15/11/2019

Pasa den astean gure ikasleek ADEMBI zentroa ezagutu zuten, esklerosi multiplea duten gaixoen birgaitzerako. Eskerrik asko danagatik.

XVI. Foro para la IGUALDAD de Mujeres y Hombres

10/10/2019

Berdintasuna gure erakundean hasten dela  jakin badakigu Repelegan. Hori dela eta, Emakundek-Emakumearen Euskal Erakundeak BERDINTASUNERAKO GUNEAn antolatutako ekintzan hartuko dugu parte; "Erabakitzen dudana izango naiz"

Informazio gehiago; hemen.

TXAPELDUNAK

13/06/2019

Nuestro alumnado de SAT ha ganado la segunda edición de un certamen de vídeo dirigido a los escolares de Portugalete hasta los 18 años.

ZORIONAK TXAPELDUNAK!!!

Hartu-Emanak, con el apoyo del Ayuntamiento de Portugaleteintenta fomentar las relaciones Intergeneracionales, y en línea con la estrategia de la OMS (Organización Mundial de la Salud), para potenciar  los Proyectos de Ciudades Amigables, H-E promueve  esta edición del Concurso de Videos Cortos encaminados a conseguir un Portugalete más amigable con las personas, a través de las aportaciones de los Jóvenes escolares de la Villa, mediante sus observaciones y propuestas en vídeos cortos.

Los vídeos tienen una duración de entre 2 a 5 minutos de duración y han sido realizados por grupos de mínimo 5 jóvenes, de edad máxima  18 años.

Dos son los objetivos de este Proyecto: el Respeto e Inclusión a través de la  Participación ciudadana.

• Mejorar el comportamiento cívico en el entorno del medio ambiente natural y las instalaciones de la Villa, para potenciar el orden, limpieza, salubridad, higiene, hábitos de reciclado, conservación del mobiliario público, etc.
  • Mejorar el respeto a las personas y su inclusión social, mediante un trato más amigable. Apoyando a las personas con más dificultades de movilidad o de otra índole, potenciando el respeto a la mujer, facilitando la integración sin discriminación de los desiguales, y otras acciones, que contribuyan a hacer de Portugalete la Villa Amigable con las personas, como todos deseamos.

Profesores en el programa Erasmus +

28/05/2019

Siempre es importante aprender y el programa ERASMUS +  te da la oportunidad de aprender cómo se hacen las cosas en otros países. En este caso 2 de nuestros profesores han tenido la oportunidad de formarse en la empresa UNIFILL. La cual  es líder mundial de máquinas verticales termoformadoras, llenadoras y selladoras para mono dosis para aplicaciones alimenticias, farmacéuticas, ... Esta opera principalmente en su sede ubicada en Bomporto, cerca de la ciudad de Módena, en el norte de Italia. Muchas gracias UNIFILL