ULTIMAS NOTICIAS:

- MATRIKULA EGUTEGIA. Zerrendak, erreklamazioak, ohiko epea HITZORDUA ESKATZEKO 944 95 59 03

Eskaintza Partziala "Automatizazioa eta Robotika Industriala" 20-21

Lanbide ikastaroak, CPs, Dual,..HITZORDUA ESKATZEKO 944 95 88 40 - 944 95 59 03

GAITASUNA EGIAZTATZEA

Euskal herrian lanean aritu izanagatik edo hezkuntza formalaz kanpoko ikasketak eginagatik eskuratu daitekeena

Gaitasuna Egiaztatzeko egituraren xedea pertsonen laneko esperientzia egiaztatzea da, aurretik badituzten gaitasunak ziurtatzearen bitartez.

Somos centro de referencia en Instalacion y Mantenimiento de Sistemas de Electromedicina y en Instalación y Mantenimiento de Instalaciones Caloríficas y centro colaborador en Operaciones de Fontaneria y Calefaccín - Climatizacíon Domestica.

LANBIDEZ heziketa

Lanbide Heziketan sartzeko gida

Prestakuntza-zikloen aurkezpen-bideoak

Tele7-n elkarrizketa. Ekipamendu medikoaren konponketa.

25/03/2020

Tele 7-k egindako elkarrizketa, CIFP Repelega LHII-k Osakidetzarekin egiten dagoen elkarlanaren inguruan. Ekipamendu medikoa konpontzen ari dira Repelegan, batez ere arnasgailuak. Beste alde batetik, pantailak ere inprimatzen ari dira 3D inpresorarekin. Denon artean lortuko dugu.

Eskerrik asko Tele 7-ri LAGUNTZEN LAGUNTZEAGATIK.

ZIUetan erabiltzeko arnasgailuen konponketa

25/03/2020

Repelega LHII zentroko Elektromedikuntzako irakasleak lanean dihardute Gurutzetako Hospital Unibertsitarioko arnasgailuak konpontzen, Covid-19a daukaten gaixoei laguntzeko.

Covid-19-aren aurkako lehen 3D pantailak prest daude

24/03/2020

3D teknologiarekin egindako lehen pantailak prest daude osasun saileko langileei laguntzeko Covid 19-aren aurka.

ESKERRIK ASKO GU ZAINTZEAGATIK! Txaloak baino askoz gehiago merezi duzue!

ANIMOAK DANONTZAKO! EUSTSI GOIARI!

Covid-19-aren aurrean, 3D inprimagailuak

23/03/2020

Guk ere jarri dugu martxan 3Da, osasun zerbitzuko pertsonek Covid-19-ari aurre egin diezaioten. Eskerrak eman nahi dizkiogu gure Elektrizitate departamentuari.

Landatu berdintasuna errotik bertatik

09/03/2020

Joan den martxoaren 6an, ostiralean, Administrazio Kudeaketako  1. mailako Vanesa, Aiala eta Dani "Planta igualdad desde la raíz" ekitaldian egon ziren, los Llanos futbol zelaiaren sarreraren ondoan. Portugaleteko beste hainbat ikastetxekin batera, lehenengo mailako kurtsoetan zaindutako mostaza landareak birlandatu zituzten. Ikasleek berdintasuna lortzeko hartuko zituzten neurrien azalpenarekin osatu zuten ekitaldia. Era berean, berdintasunezko gizarte batean bizitzeak ekarriko lituzkeen onurak idatzi zituzten panel batean.

Portugaleteko PANDO Kiroldegira Bisita

10/01/2020

Aste honetan "Energi Eraginkortasun eta Eguzki Energia Termikoa" eta "Fluido, Bero, eta Mantenimendu Instalazioen Proiektuen Garapena"-ko  Ikasleek PANDO Kiroldegia bisitatu dute. Mila esker guztiagatik

STARTInnova 2019

Beste urte batez Repelega LHIIk "START Innova" proiektuan parte hartzen du, Hotz Instalazioetako lehen mailako ikasleekin. Ikasturte honetan 3 proiektu aurkeztu dituzte, euren esparru profesionalean ekintzailetasuna sustatzeko. Proiektuen aurkezpenetara Portugaleteko Alkatea, Mikel Torres jauna, eta Repelegako zuzendaria, Jose Carlos Blanco jauna, hurbildu ziren.

Gaztekin 2019

16/12/2019

Administrazio Kudeaketako 1. mailako eta Administrazio eta Finantzetako 1. mailako ikasleak GaztEkin Portugaleteko Hezkuntza, Gazteria eta Kirol Sailak sustatutako proiektuan parte hartu dute. Programaren helburua ikaslegetan ekintzailetasuna sustatzea da, ideia bat sortzen denetik gizarteari finantziaketa bila aurkezten den arteko pausuak ematen joan ahal izateko espazio bat sortuz. Bi proiektu aurkeztu dituzte aurten: “KAYING FITNESS“, “AVAI CONSULTORES”. Horietako lehenak, gainera, lehiaketa irabazi du publikoaren faborito kategorian.

Eraginkortasun Energetikoa eta Eguski-Energia Termikoa IKASENPRESA-n

2/11/2019

Eraginkortasu energetiko eta Eguzki Energia Termikoko 2. mailako ikasleak Barakaldoko BIC-en egon dira Ikasenpresako kongresuan